מהו החזר מס הכנסה?

מס הכנסה הוא גוף שגובה מיסים אך יש ביכולתך גם להחזירם. ככל שעובר הזמן יותר אנשים מכניסים למודעות שלא רק משלמים מס אלה גם יכולים לקבל . פשוט צריך לדרוש. מכיוון שמדובר על דרך לא קלה ואפילו ארוכה שמצריכה ידע מקיף אודות החזרי מס .

ישנה עובדה אחת שאומרת שאחוזים גבוהים מבין מבקשי החזרי מס ,הזמן יכול לשחק לרעתם, ישנם הרבה אנשים שמפספסים את הזמן הנדרש להגשה , עבור כל שנה נוספת מעבר ל 6 השנים לא תקבלו החזר לפי חוק ההתיישנות , גם אם אדם שמגיע לו הרבה כסף לא יגש בזמן יפסיד את החזר המס. במקרים רבים מדובר באלפי שקלים שאובדים . .

איך אני מקבל החזר מס ?

רוב השכירים שפונים לבד למס הכנסה לקבל החזרים לרוב מבינים בנושא מאוד אך רוב רובם של אינם יודעים איך להתמודד עם הביוקרטיה . לכן עדיף בהחלט לפנות לחברה שמתמחה בתחום החזר מס .

רוב החברות עובדות על אחוזים ויש להם כלים לבדיקה מוקדמת אם מגיע לך החזר
כך שאם לא מגיע לא תיגש ובהתחלה כבר תדע שלא מגיע לך , אם כן מגיע לך אז תוכל לדעת כמה אחוזים החברה דורשת מראש . כך לא תפסיד כסף בכלל ואפילו תרוויח.
חבל לבזבז זמן על פניות חוזרות למשרדי מס הכנסה המלאים.
מי שיודע הכי טוב ויש לו את הכלים הדרושים הם חברות החזרי המס וחבל להפסיד זמן וכסף בפניה אישית . מילוי הבקשה להחזר מבוצעת בדייקנות, ללא טעויות וללא עיכובים.

החזר מס לשכירים הוא אופציה שנועדה לאפשר לשכירים לאמת את הפרטים שלהם ולקבל החזרים אשר מגיעים להם באופן חוקי לחלוטין, מטעם רשויות המס. הטעויות בחישובי המס נובעות ממקרים רבים, כמו שינויים שהתרחשו במהלך השנה ולא דווחו, מילוי כושל של טפסי 101 (טופס עובד) אשר מונע זכאות להטבות מס שונות, וכן הלאה. כך, לדוגמא, אנשים שעברו בין עבודות במהלך השנה, או לא עבדו חלק מן השנה, עשויים להיות זכאים להחזר מס. כך גם מי שנולדו לו ילדים במהלך השנה, מי שהוכר כנכה בלמעלה מ-90% נכות, חלילה, אדם שהתגרש או התאלמן, מי שזכאי לתואר אקדמי בתחום המקצוע שלו, מי שמפקיד באופן עצמאי כספים לביטוחי חיים ולביטוחי פנסיה וכן הלאה, כל אלו עשויים להיות זכאים להחזרי מס. החזרי מס לשכירים יכולים להגיע לאלפי שקלים בשנה!!!

מדריכים וטיפים נוספים בנושא

כסף לבית

היתרונות של יועצי משכנתאות

היתרונות של יועצי משכנתאות הם שבעזרת ייעוץ איכותי תוכלו לחסוך סכומי כסף נכבדים שיאפשרו לכם לעשות שימוש בכסף שנחסך למטרות אחרות שהן