אחת ולתמיד: בית השקעות לניהול הכסף שלכם – כן או לא?

רבים אלו שיש ברשותם סכום כסף נזיל, מחליטים להשקיע אותו בשוק ההון במטרה לשמר את ערך הכסף ואף להרוויח. כיום יש מגוון אפשרויות השקעה בשוק ההון כשאחת האופציות הנפוצות הינה השקעה באמצעות חברה לניהול תיקי השקעות. השקעה בתיק השקעות, מאפשרת לכם להמשיך בשגרת חייכם כשעל מלאכת ניהול ההשקעות אמונים אנשי מקצוע המומחים בניהול השקעות.

אתם בטח שואלים את עצמכם מדוע להפקיד את ההשקעה בידיים חיצוניות, אם אפשר לעשות זאת לבד? ניהול השקעות, הינה התמחות נרכשת המאופיינת בשיטות השקעה, הבנה של השוק ויכולת לנתח דו”חות כספיים של חברות ולהבין האם נכון או לא נכון להשקיע בחברה. חשוב שתדעו כי מנהלי תיקי השקעות מחזיקים ברישיון לניהול תיקים מטעם הרשות לניירות ערך בו הם רוכשים את מיומנויות ההשקעה, לומדים את חוקי הרגולטור המאוד קשיחים, המאפשרים לנתב את השקעותיכם באופן היעיל, האפקטיבי והחוקי.

החלטתם להשקיע את הכסף שלכם? כמו שאתם בודקים לפני שאתם שוכרים אינסטלטור, עורך דין או מכונאי רכב, גם בבחירת מנהל השקעות לא מתפשרים לגבי אופן ניהול ההשקעה.

לכסף שלכם יש מחיר, למקצועיות לא

פניה אל מנהל השקעות לא נעשית באופן ישיר. אלה שברשותם כסף להשקעה, קודם פונים אל בית השקעות לבחינת אפשרויות ההשקעה. במידה וההחלטה שלכם היא בהשקעה המותאמת אישית לרצונכם, סביר שהאפשרות העדיפה היא ניהול תיקי השקעות, שם תיפגשו עם מנהל ההשקעות האישי שלכם איתו תבחרו את אסטרטגית ההשקעה המותאמת באופן אישי אליכם. כלומר, הסיכונים שתהיו מוכנים לקחת, התקופה שבה תרצו להשקיע וסכום הכסף שתרצו להשקיע.

לאחר שתקבעו יחד עם מנהל ההשקעות את אסטרטגיית ההשקעה, חשוב לתת לו, לנהל את כספיכם, אך מנגד, חשוב שתשארו עם “יד על הדופק” ותעקבו הן דרך אתר האינטרנט, חשבון הבנק הפרטי שלכם ובאופן ישיר עם מנהל ההשקעות על המתרחש בתיק ההשקעה שלכם.

מדריכים וטיפים נוספים בנושא

החזרי מס

מהו החזר מס הכנסה?

מס הכנסה הוא גוף שגובה מיסים אך יש ביכולתך גם להחזירם. ככל שעובר הזמן יותר אנשים מכניסים למודעות שלא רק משלמים מס

כסף לבית

היתרונות של יועצי משכנתאות

היתרונות של יועצי משכנתאות הם שבעזרת ייעוץ איכותי תוכלו לחסוך סכומי כסף נכבדים שיאפשרו לכם לעשות שימוש בכסף שנחסך למטרות אחרות שהן