כל המידע על שירותי יועץ משכנתאות

מרבית הרוכשים של דירות בישראל נעזרים במימון הדירה באמצעות משכנתא הניתנת על ידי המוסדות הפיננסיים השונים ועל ידי הבנקים למשכנתאות. משכנתא היא הלוואה הניתנת לרכישת דירה בתמורה למשכון הדירה לטובת המוסד המממן עד לפירעון כל סכום ההלוואה. מאחר וגובה המשכנתא הוא לרוב גדול במיוחד ומאחר ומרבית האנשים לא מכירים את המושגים הבנקאיים והמסלולים השונים של משכנתאות המוצעות על הבנקים, שירותיו של יועץ משכנתאות מנוסה יכול לסייע ללקוחות המבקשים משכנתא לקבל את המשכנתא המשתלמת והמתאימה להם.

יועץ משכנתאות מנוסה יכול לבצע עבור הלקוח השוואה בין תנאי המשכנתא המוצעים על ידי הבנקים השונים, לבנות ללקוח את המסלול המתאים ביותר עבורו בהתחשב בהכנסותיו ובתחזיות הכנסה עתידית, להסביר ללקוח את המושגים הקשורים למשכנתא באופן פשוט, ללוות את הלקוח בתהליך רכישת דירה ולקיחת משכנתא וכדומה.

יועץ משכנתאות מנוסה נותן את שירותיו במסגרות שונות. כל הבנקים המציעים משכנתאות לרוכשי הדירות מספקים שירותי ייעוץ משכנתאות באמצעות יועצים מנוסים אשר מעניקים שירות ללקוחות המבקשים משכנתא באמצעות הבנק. יועץ משכנתאות העובד במסגרת בנק למשכנתאות יעניק ללקוחות המבקשים משכנתא ייעוץ בנוגע למשכנתאות הניתנות על ידי הבנק, יתאים ללקוחות את המשכנתאות על פי התנאים והנתונים האישיים שלהם ויבקש אישור על גובה ריביות שהלקוחות יבקשו בהתאם למצבם הפיננסי.

בנוסף ליועצי משכנתאות המשתייכים לבנקים למשכנתאות, קיימות בארץ חברות ייעודיות למתן ייעוץ משכנתא המספקות יועץ משכנתא אובייקטיבי וחיצוני ללקוחות המבקשים לקבל משכנתא. שירותי ייעוץ משכנתאות באמצעות החברות טומנים בחובם יתרונות גדולים בעבור הלקוחות וביניהם אובייקטיביות למתן ייעוץ בלתי תלוי, ביצוע השוואה בין הבנקים השונים ומתן המלצה על הבנק המספק את המשכנתא המשתלמת ביותר ועוד. בנוסף, חברה ייעודית למתן ייעוץ משכנתאות לרוב תציע שירותים משלימים לייעוץ כמו שירותי שמאות, שירות ייעוץ נדל”ן וכדומה.

אופציה נוספת לקבלת ייעוץ העומדת לרשות רוכשי הדירות המבקשים משכנתא היא קבלת ייעוץ משכנתא על ידי יועץ משכנתאות פרטי. יועץ משכנתא פרטי אשר מתמחה בתחום המשכנתאות יכול לתת את המידע המהימן והרלוונטי ביותר ללקוח על פי נתוניו האישיים ועל פי הידע וההיכרות שלו עם תחום המשכנתאות בארץ. יועץ המשכנתאות יכול להעניק ייעוץ בהתבסס על השוואת מחירים בין הבנקים, תחזיות של תנודות הריבית, מסלולי המשכנתאות הכדאיים ביותר ללקוח על פי הכנסותיו בהווה ובעתיד והאפשרויות העומדות לרשות הלקוח בנושא ניהול המשכנתא בעתיד.

בנוסף יועץ משכנתאות פרטי יוכל ללוות באופן אישי את הלקוח בתהליך רכישת הדירה וקבלת המשכנתא.

מדריכים וטיפים נוספים בנושא

החזרי מס

מהו החזר מס הכנסה?

מס הכנסה הוא גוף שגובה מיסים אך יש ביכולתך גם להחזירם. ככל שעובר הזמן יותר אנשים מכניסים למודעות שלא רק משלמים מס

כסף לבית

היתרונות של יועצי משכנתאות

היתרונות של יועצי משכנתאות הם שבעזרת ייעוץ איכותי תוכלו לחסוך סכומי כסף נכבדים שיאפשרו לכם לעשות שימוש בכסף שנחסך למטרות אחרות שהן